Polecamy
nauki ścisłe | 2016-02-24
Druga polska edycja fenomenalnego podręcznika biologii opracowanego przez zespół słynnych biologów amerykańskich.
człowiek | 2016-01-18
Przedstawiamy Państwu informator o Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Matematyczno - Przyrodniczych (MISMaP).
nauki ścisłe | 2015-11-26
Ciccarelli i White, znakomici dydaktycy i profesorowie psychologii, napisali najnowocześniejszy i najbardziej wszechstronny podręcznik wprowadzający do tej dyscypliny na świecie! To od paru lat najpopularniejszy podręcznik psychologii w Stanach Zjednoczonych.
wszechświat | 2016-07-26

Okazuje się, że Droga Mleczna to część masywnej supergromady galaktyk, która jest jedną z największych znanych nam struktur w Kosmosie. To odkrycie to tylko początek nowych badań nad rozkładem materii we Wszechświecie

ziemia | 2016-06-24

Niedawne znaleziska pokazują, że początki przyszłych sukcesów ssaków sięgają czasów znacznie poprzedzających zderzenie Ziemi z planetoidą

ziemia | 2016-06-24
Już będąc w macicy niemowlęta mogą rozróżnić głośne dźwięki i rozmowę. Są nawet zdolne do odróżniania głosu matki i obcej kobiety. Jednak pod względem uczenia się na etapie rozwoju embrionalnego prym wiodą ptaki.
nauki ścisłe | 2016-06-24
Mózg stanowi wyjątkowe wyzwanie w leczeniu chorób: jest zamknięty za niemożliwą do sforsowania warstwą ściśle upakowanych komórek.
wszechświat | 2016-06-24

Corocznie obserwujemy tysiące przeróżnych wybuchów gwiazd. Astronomowie chcieliby poznać przyczyny tych eksplozji

nauki ścisłe | 2016-06-07
Poznaliśmy najskuteczniejszych polskich uczestników największego unijnego programu badań i innowacji i laureatów Statuetki Kryształowej Brukselki.
04/2017
Kwiecień
W 2003 r. odkryto Jaskinię Głęboką w Beskidzie Śląskim.