Polecamy
nauki ścisłe | 2016-02-24
Druga polska edycja fenomenalnego podręcznika biologii opracowanego przez zespół słynnych biologów amerykańskich.
człowiek | 2016-01-18
Przedstawiamy Państwu informator o Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Matematyczno - Przyrodniczych (MISMaP).
nauki ścisłe | 2015-11-26
Ciccarelli i White, znakomici dydaktycy i profesorowie psychologii, napisali najnowocześniejszy i najbardziej wszechstronny podręcznik wprowadzający do tej dyscypliny na świecie! To od paru lat najpopularniejszy podręcznik psychologii w Stanach Zjednoczonych.
nauki ścisłe | 2015-09-23
W lipcu w domu aukcyjnym w Londynie wystawiono na sprzedaż małą próbkę oryginalnej hodowli penicyliny Sir Aleksandra Fleminga (powyżej). W roku 1955 Fleming podarował te grzyby sąsiadowi w podziękowaniu za udaremnienie włamania do domu słynnego mikrobiologa.
wszechświat | 2015-08-20
Dwa rywalizujące ze sobą zespoły astronomów próbują uzyskać bezprecedensowe obrazy olbrzymich planet obiegających odległe gwiazdy. Te odkrycia mogą wpłynąć na przyszłe metody poszukiwania planet.
człowiek | 2015-08-20
O tym, co żyje na jego powierzchni, decydują soczewki kontaktowe.
technika | 2015-08-18

Targi INNO-TECH EXPO 2015 miejscem na Twój sukces.

Jedno z najbardziej docenianych wydarzeń związanych z nowymi technologiami w Polsce, będące spotkaniem  świata nauki i biznesu już po raz kolejny odbędzie się w Targach Kielce. Organizatorzy III edycji Międzynarodowych Targów Innowacji i Nowych Technologii INNO-TECH EXPO zapraszają od 15 do 16 października 2015 r.

nauki ścisłe | 2015-08-10
Międzywydziałowe Indywidualne Studia Matematyczno-Przyrodnicze (MISMaP), to nowoczesna forma studiowania. Umożliwia osiągnięcie najbardziej prestiżowego i interdyscyplinarnego wykształcenia. Wyznacza dalszy rozwój osobowy i intelektualny absolwentów. Na studiach tych stwarzamy unikatowe warunki do zdobycia międzyobszarowej wiedzy i wszechstronnych umiejętności.
nauki ścisłe | 2015-07-24
Lekcje matematyki dla starszych i mało zaawansowanych.
04/2017
Marzec
W 1858 r. Amerykanin Hyman Lipman opatentował ołówek z gumką.