Polecamy
ziemia | 2017-08-29
Aby uchronić świat przed głodem, naukowcy próbują ingerować w złożone zależności łączące rośliny z mikroorganizmami, szkodnikami, składnikami odżywczymi i innymi elementami fitobiomu.
człowiek | 2017-07-25

Rewolucja techniczna pozwala na wgląd w to, w jaki sposób mózg wiąże ze sobą wspomnienia – w proces, który ma kluczowe znaczenie dla rozumienia i organizowania świata, który nas otacza.

technika | 2017-06-20

Wydrukuj, zetrzyj i znów drukuj. Papier pokryty nanocząsteczkami można wykorzystać nawet 80 razy.

nauki ścisłe | 2015-07-24
Lekcje matematyki dla starszych i mało zaawansowanych.
człowiek | 2015-07-24
Substancje chemiczne produkowane przez rośliny w celu odstraszania szkodników pobudzają komórki nerwowe w sposób, który może chronić mózg przed chorobami, takimi jak alzheimer i parkinson.
ziemia | 2015-05-25

Niektóre mrówki budują w swoich gniazdach latryny.

technika | 2015-05-18
Włączenie tradycyjnego odkurzacza sprawia, że wydostaje się z niego bardzo nieprzyjemna woń. Przyczyną tego są odchody milionów roztoczy oraz toksyny bakterii składające się na kurzu domowy, których zwykły odkurzacz nie jest w stanie przefiltrować. Jego sprawność oczyszczania powietrza zasysanego podczas sprzątania wynosi tylko kilka do kilkunastu procent. Worek papierowy ma otwory, inaczej nie przepływałoby przez niego powietrze. Ból głowy, zapalenie gardła, astma, alergia to niektóre tego skutki. Jak ich uniknąć? Rozwiązaniem jest używanie urządzenia wielofunkcyjnego Roboclean, którego skuteczność oczyszczania powietrza wynosi aż 99,993% według badań renomowanej instytucji certyfikującej TÜV.
człowiek | 2015-04-22
Dlaczego Stany Zjednoczone powinny stosować metody agencji DARPA w rozwoju systemu nauczania?
nauki ścisłe | 2015-04-22

Pojawienie się 15 dziewcząt na parafii w Croft, małej miejscowości w zachodniej Anglii, nie było przypadkowe…

1617181920»
09/2017
Październik
W 1989 r. została wystrzelona amerykańska sonda kosmiczna Galileo, przeznaczona do badań Jowisza.